REGULAMIN SKLEPU

 I. Postanowienia ogólne.

  1. Właścicielem sklepu internetowego www.wtapes.pl jest W Tapes Jolanta Bicka, Kinga Prendke spółka cywilna z siedzibą w Poznaniu, os. Stefana Batorego 57 60-687, NIP: PL 972-126-19-13, REGON 363842338.
  2. Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
    – Sklep – sklep internetowy Właścicielem sklepu internetowego www.wtapes.pl jest W Tapes Jolanta Bicka, Kinga Prendke spółka cywilna z siedzibą w Poznaniu, os. Stefana Batorego 57 60-687, NIP: PL 972-126-19-13, REGON 363842338.
    – Klient – podmiot, który dokonał rejestracji w serwisie.
    – Serwis – strona internetowa pod adresem www.wtapes.pl, pod której adresem działa sklep.

II. Regulamin – niniejszy regulamin www.wtapes.pl

  1.  Przedmiotem działalności sklepu jest internetowa sprzedaż towarów z kategorii: Taśmy pakowe, Taśmy z nadrukiem itp. Szczegółowy spis produktów i ich cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu. 
  2. Sprzedaż jest dokonywana za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie zwanym dalej Klientem, a sprzedającym zwanym dalej Sklepem. 

III. Rejestracja w sklepie

  1. Klientem sklepu może być wyłącznie osoba fizyczna lub prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, posiadająca zdolność do czynności prawnych oraz aktywne konto poczty elektronicznej.
  2. Klient ma możliwość dokonywania zakupów w sklepie po uprzednim zarejestrowaniu się w serwisie. Rejestracja odbywa się w ten sposób, że klient wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronie sklepu. W górnej części strony znajduje się pole z napisem „REJESTRACJA”, po kliknięciu na niego pojawia się formularz rejestracyjny. Warunkiem rejestracji w serwisie jest akceptacja Regulaminu sklepu. 
  3. W interesie klienta leży, aby podane przez niego dane w formularzu rejestracyjnym były prawidłowe, pełne oraz zgodne z prawdą. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych przez Klienta. Klient jest obowiązany do bieżącego aktualizowania danych zawartych w formularzu rejestracyjnym. W razie wątpliwości za skuteczny uważa się kontakt i doręczenie na adresy podane w formularzu rejestracyjnym. 
  4. Dokonanie rejestracji w serwisie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Dane osobowe podlegają ochronie i będą przechowywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., nr 101, poz. 926 ze zm.). Administratorem danych jest sklep. Klient ma prawo do swobodnego dostępu do swoich danych, w tym do ich edycji (poprawiania), a także do żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz usunięcia z bazy danych. 
  5. Przeglądanie towarów prezentowanych w sklepie nie jest uzależnione od zarejestrowania się w serwisie. 

IV. Zamówienia i koszyk

  1. Klient może składać zamówienia w jeden z następujących sposobów: 
    – telefonicznie pod numerem telefonu +48 61 824 95 41
    – tel. kom. 608 098 573, 531 247 722
      – pocztą elektroniczną: adres mailowy: biuro@wtapes.pl
      – za pośrednictwem sklepu internetowego: www.wtapes.pl
  2. Sklep przewiduje realizowanie – w odniesieniu do konkretnego rodzaju towarów – zamówień według indywidualnych zaleceń Klienta. Realizacja zamówienia według indywidualnych zaleceń klienta jest uzależniona od uzgodnień cech towaru dokonanych telefonicznie z obsługą sklepu i potwierdzonych mailowo. 
  3. W ciągu 48h po dniu złożenia zamówienia sklep wysyła na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym informację o statusie realizacji zamówienia. W przypadku, gdy towar objęty zamówieniem nie jest dostępny w całości, Klient jest informowany mailowo lub telefonicznie o stanie zamówienia i może podjąć decyzję (mailowo) o sposobie jego dalszej realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie całości zamówienia, anulowanie całości zamówienia). Zaniechanie wskazania sposobu dalszej realizacji zamówienia w ciągu 2 dni roboczych po dniu, w którym została wysłana informacja, poczytuje się za rezygnację przez Klienta z realizacji zamówienia i w konsekwencji anulowanie zamówienia.
  4. W przypadku, gdy towar objęty zamówieniem jest dostępny, sklep wysyła, w 48h po złożeniu zamówienia, na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym wiadomość z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia. Zaniechanie potwierdzenia zamówienia w ciągu 2 dni roboczych następujących po dniu wysłania wiadomości e-mail z prośbą o potwierdzenie, poczytuje się za rezygnację przez Klienta z realizacji zamówienia i w konsekwencji anulowanie zamówienia. 
  5. Do czasu zatwierdzenia zamówienia i wysłania go na adres mailowy sklepu, Klient może anulować wybrane przez siebie zamówienie poprzez kliknięcie na opcję „usuń” zawartą w koszyku. W przypadku, gdy Klient potwierdzi złożenie zamówienia w trybie ustępu 6, anulowanie zamówienia jest możliwe tylko w przypadku, gdy nie zostało ono zrealizowane i może nastąpić tylko telefonicznie pod numerem +48 61 824 95 41. Zamówienia wysłane do klienta oraz zamówienia obejmujące towary oznaczone co do tożsamości, wedle indywidualnych poleceń Klienta, nie będą anulowane. 

V. Ceny

  1. Wszystkie ceny podane w sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena nie zawiera kosztu dostawy zamówionego towaru. Wysokość kosztów dostawy zależy od sposobu jej realizacji i jest ustalana zgodnie z zasadami określonymi w punkcie VIII Regulaminu.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oferowanych do sprzedaży, jak również prawo wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu. Zmiany informacji zawartych na stronie, w tym dotyczących zmiany cen oferowanych towarów i akcji promocyjnych, wchodzą w życie z chwilą umieszczenia ich na stronie sklepu. 

VI. Towary

  1. Wszystkie oferowane przez sklep towary są produktami pełnowartościowymi.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo zorganizowania sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży dla ograniczonej liczby i ograniczonego rodzaju towarów. Realizacja sprzedaży promocyjnej i wyprzedaży będzie trwała do czasu wyczerpania towarów objętych promocją. O realizacji zamówienia będzie decydowała kolejność złożonych, a następnie potwierdzonych zamówień. W razie niepotwierdzenia złożonego zamówienia, w trybie określonym w ustępie 6 punktu III Regulaminu, zamówienie nie będzie realizowane, zaś towary które były objęte zamówieniem będą dostępne dla kolejnych Klientów. 
  3. Sklep prezentuje zdjęcia oferowanych towarów. Przedstawione fotografie są zdjęciami poglądowymi. Towary mogą różnić się od wykonanych fotografii, w szczególności w zakresie kolorystyki. Różnice nie mogą stanowić podstawy roszczeń Klienta.
  4. Sklep dołoży starań, aby podane dane techniczne towarów nie zawierały błędów lub braków. W razie wątpliwości Klient ma możliwość skonsultowania się z obsługą sklepu pod numerem telefonu +48 61 824 95 41,
    608 098 573, 531 247 722 lub drogą mailową na adres: biuro@wtapes.pl w celu uzyskania szczegółowych informacji o towarze. 

VII. Sposoby płatności

  1. Przewiduje się następujące sposoby płatności za zamówiony towar:
    a) Przelew
    b) Karta płatnicza
    c) BLIK
  2. W przypadku dokonywania płatności w drodze przelewu, zapłata za zamówiony towar winna nastąpić na rachunek bankowy, którego numer będzie widniał w koszyku oraz zostanie podany w wiadomości e-mail przesyłanej do Klienta w celu potwierdzenia złożonego zamówienia. W tytule przelewu należy wskazać imię i nazwisko lub nazwę Klienta jak również numer zamówienia podany w wiadomości e-mail. Zamówienie zostanie zrealizowanie po wpłynięciu środków pieniężnych tytułem ceny na podany rachunek bankowy. 

VIII. Czas realizacji zamówienia

Na całkowity czas realizacji zamówienia (14 dni roboczych) składa się termin realizacji zamówienia który jest liczony od dnia potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta, a obejmuje czas potrzebny na jego zapakowanie i przekazanie do wysyłki oraz obejmuje czas dostawy zamówienia przez wybrany podmiot usług kurierskich. 

Produkty personalizowane będą realizowane w ciągu 21 dni roboczych (ten czas realizacji obejmuje przygotowanie matrycy do druku na taśmę personalizowaną oraz wykonanie jej pod potrzeby klienta).

IX. Transport

  1. Dostawy zamówionego towaru będą realizowane w jeden z następujących sposobów, według wyboru Klienta:
    a) w formie paczki kurierskiej;
  2. W przypadku wyboru paczki kurierskiej, czas dostawy wynosi do czterech dni roboczych; do ceny zamówienia dolicza się kwotę transportu netto – uzależnionej od ilości zamówionego towaru.

X. Reklamacje

  1. Oferowane w sklepie produkty podlegają kontroli technicznej. Sklep udziela gwarancji na zakupione towary na okres 6 miesięcy od dnia odbioru/doręczenia towaru. 
  2. Gwarancja obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze, w szczególności wady techniczne, produkcji, wady materiałowe lub konstrukcyjne. 
  3. W przypadku, gdy Klient otrzyma towar, który jest dotknięty wadami jak wyżej, może złożyć reklamację, W celu skorzystania z uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji klient jest zobowiązany do zgłoszenia wady, w terminie i w sposób opisany poniżej.
  4. Reklamację można złożyć telefonicznie pod numerem telefonu +48 61 824 95 41, 608 098 573, 531 247 722 lub drogą elektroniczną na adres: biuro@wtapes.pl wraz z podaniem nr. zamówienia i powodów ją uzasadniających.
  5. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest niezwłoczne, nie później niż w terminie 14 dni dnia wykrycia wady, zgłoszenie wady i okazanie wyrobu wraz z jego kartą gwarancyjną lub kuponem gwarancyjnym wydanych Klientowi w momencie odbioru/dostarczenia towaru oraz dowodem zakupu (fakturą).
  6. W przypadku uznania zgłoszenia wady za uzasadnione, wada towaru zostanie usunięta lub towar dotknięty wadami zostanie wymieniony na nowy. 
  7. Gwarancja nie obejmuje towarów, których wady zostały spowodowane:
    – nieprawidłowym przechowywaniem
    – zastosowaniem wyrobu niezgodnie z przeznaczeniem
    – eksploatacją niezgodną z zaleceniami producenta
    – uszkodzeniem mechanicznym
    – samodzielną naprawą towaru.

XI. Zwrot towaru

  1. W terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie.
  2. Zasada ta nie dotyczy produktów personalizowanych poprzez indywidualny nadruk – wyroby tego rodzaju nie podlegają zwrotowi.
  3. Możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży jest możliwa tylko w przypadku produktów zamawianych bez opcji dodatkowych (w postaci personalizacji za pomocą nadruku lub innych modyfikacji).
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, dostarczony towar, który był objęty przedmiotem zamówienia, należy przesłać na adres sklepu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. 
  5. Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Klient ma obowiązek dostarczyć dowód zakupu wraz z informacją o numerze rachunku bankowego lub adresu zamieszkania na jaki ma nastąpić zwrot ceny zakupy towaru. Sklep przewiduje możliwość realizowania zamówienia zamiennego, wedle wyboru Klienta i według procedury dotyczącej składania zamówień.
  6. Warunkiem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jest, aby towar spełniał następujące warunki:
    – nie był używany;
    – nie został w żaden sposób zniszczony;
    – jest kompletny;
    – nie jest konfekcjonowany;
    – jest oryginalnie zapakowany i opakowany;
    – opakowanie nie nosi śladów zniszczenia, ewentualne zabezpieczenia nie są naruszone;
    – nadaje się do dalszej odsprzedaży;
  7. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot ceny nastąpi w terminie 14 dni roboczych od dnia doręczenia zwrotnego towaru do sklepu, przelewem na rachunek bankowy podany wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy lub przekazem na podany przez klienta adres zamieszkania. 
  8. Sklep nie będzie zwracał kosztów nadesłania zwrotnego towaru do sklepu oraz kosztów prowizji poniesionej przez Klienta w związku z dokonywaniem zakupów on-line.
  9. Prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy przesyłka dotknięta jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Przed odebraniem przesyłki dostarczonej przez kuriera lub pracownika poczty, Klient ma obowiązek sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

XII. Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie zamieszczone w sklepie znaki firmowe i towarowe są znakami firmowymi.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. Zmiany regulaminu wchodzą w życie od dnia umieszczenia regulaminu na stronie sklepu. 
  3. Klient ma obowiązek zaakceptować postanowienia regulaminu składając zamówienie w sklepie internetowym. W razie zmiany regulaminu, do zamówień, które zostały potwierdzone przez klientów w czasie obowiązywania poprzedniego regulaminu, stosuje się postanowienie regulaminu w brzmieniu aktualnym w chwili wysłania potwierdzenia zamówienia. 
  4. Aktualne brzmienie regulaminu jest dostępne na stronie sklepu.
  5. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego i właściwych ustaw.